tisdag 28 oktober 2008

Allvarligt

Ibland gâr jag pâ blogsafari, klickar mig fram i folk's blogrolls.
Jag är helt -fascinerad- av alla dessa bloggar där tjejer sätter in kort pâ sig själva sâ att cybervärlden kan se vad de har pâ sig.
"Idag har jag pâ mig en vit blus frân HM och ett par häftigt tajta brallor frân JC" (Finns JC fortfarande, det var superinne när jag var fjortis)
"Jag tror att jag ska köpa det här bältet (foto igen) som matchar mina nya stövlar, vad tycker ni?

25 kommentarer...



Jag tror jag börjar bli gammal, eller ocksâ är jag avis...

7 kommentarer:

Karin sa...

Snälla, kan du inte börja med "dagens outfit" du också! Min skulle ju mest bli "urtvättade pyjamasbrallor från Lindex, en t-shirt från H&M med mjölkklet på ryggen och flip-flops av okänt märke"...

Svensk chekchouka sa...

asg, om jag hann pâ mornarna skulle jag göra det och jag kan garantera er ett skratt. igâr tex härsade jag runt som en galning, klockan kvart i âtta i bilen upptäckte jag att jag hade mina inomhustofflor pâ fötterna, för sent att vända om... jag är suuuper hip!

Lillie plein damour sa...

Jag vâgar inte blogga om en viss Fru F, för hon jobbar med min kusin och personen i frâga har en syster som ocksâ börjat blogga om fashion och drar in pengar för att blogga om vad som är inne och vad som inte är inne.
I fredags kunde man se Fru F och min kusin i tidningen , de testade en viss brunkräm!
Gud sâ intressant *ironi*
Men som sagt, jag vâgar inte blogga inne pâ min blogg för hon läser där!
Kram

Katarina i Holon sa...

Dagens outfit är vit sjuksköterskedräkt med pressveck!! Tjusigt! Borde nog byta om nu, har varit hemma i en timme snart...

Jag tycker absolut att du ska lägga in kort på dig själv, tex i dina snygga vinterstövlar och så kommenterar vi!

Svensk chekchouka sa...

okej lovar en häftig outfit framöver!
asg

Unknown sa...

Morgonens outfit; hâret pâ ända och obortstade tänder, röd fleecetröja med urtvättade joggingbyxor. För att matcha totalt sâ har jag pâ mig fârtofflor.

Ilanadavita sa...

I need to brush up my Swedish so as to understand your new blog.
I hope you're fine.