måndag 6 oktober 2008

Jag har nu hysteristädat hela lägenheten, aupiaren har vikt perfekta, symetriska högar av barnens kläder, alla gafflar, knivar och skedar ligger fint i lâdorna och det finns inte ett dammkorn i hela huset. Jag har tom strukit de översta tshirtsen för att höja "Bree effekten"
I eftermiddag kommer svärmor...
Varmvattenberedaren läcker, det droppar konstant och jag har ställt en hink under sâ att det inte blir blött pâ golvet. Lite impad att vâr "landlord" kom som ett skott efter att vi ringt, nu väntar vi pâ nâgon frân varmvattenberedarföretaget som ska laga.
Jag som trodde det tog längre och längre tid ju längre söder ut man for...

3 kommentarer:

Katarina i Holon sa...

Lycka till! Hur länge stannar de?

Svensk chekchouka sa...

3 veckor

Marianne sa...

Oj, tre veckor. Hoppas nu att det går bra. Tre veckor är lääänge med svärmor. Även om hon är världsagullig som min.