fredag 26 december 2008

Jag har halsfluss och känner mig super elak.
Skype är kanon, men det finns nackdelar.
När snart 40 âriga svägerskan gör sina dansnummer, skrattar och skriker som en treâring ângrar jag att vi köpte webcam...
Med vita prickar i halsen och feber blir det ännu värre, jag lovar...
När jag blir frisk ska jag gâ in till grannen och be att hon hjälper mig att skriva en "arg lapp" pâ hebreiska. Den som har stulit mellankillens cykelkedja kommer inte sova gott pâ nätterna framöver. Jäkla typ!

5 kommentarer:

Katarina i Holon sa...

Krya på dig!

Larssons sa...

Hoppas att dina elaka vita prickar hoppar vidare till kedjetjuvarna.
Kram

annai sa...

Hoppas du kanner dig battre snart. Jag har lagt till er skypekontakt har sa ring nasta gang du ser oss online. Jag har ovat in en ny dansrutin jag garna vill visa upp...
Kram

Karin sa...

Krya på dig! Och du vet, man kan alltid stänga av eller lägga ett annat fönster över webkameran...

Svensk chekchouka sa...

Tack tjejer, kanske borde jag spela in och lägga upp pâ bloggen...asg!