måndag 25 maj 2009

Mannen har kört upp i dag, imorgon fâr han veta om det gick vägen.
Jag har gjort synkontroll och mâste nu bara bege mig till Holon en morgon för att fâ stämplar. De gillar stämplar här ocksâ.
Mâste fixa det innan den 23 Juli.
Usch.
Med maken körde en kvinna upp för nionde gângen och maken trodde att hon missat igen.
Jag skulle ocksâ vilja köra upp efter nâgon riktigt, riktigt sopig människa för att verka bättre.
Tänk om jag missar, vad pinsamt!
Fast jag tycker egentligen att det borde vara jag som ger lektioner i körning. Jag är sâ artig i trafiken, släpper fram bilar, tackar, tutar sällan, tittar pâ gatan framför mig och inte in i andra bilar. Jag kan backa ocksâ, rakt.
I förra veckan blev det brâk utanför skolan. En karl mitt i gatan gapade och skrek med blodet rinnande frân näsborrarna. Förmodligen hade nâgon fâtt nog.
Det är fullständig kalabalik varje morgon, de lär sig aldrig.

Det finns bara tvâ saker som stör mig här. det ena är hettan i Juli-Agusti-September och det andra är bilkörningen à la Middle-East.

Inga kommentarer: