torsdag 22 oktober 2009

Att träffa folk via internet kan vara farligt, riktigt farligt och farligt givande!
Jag har träffat ett helt gäng svenska mammor via nätet, Kala till exempel, som blivit en riktig kompis, Katarina i Holon ocksâ, Lillie happiness och sâ Tintin som brukar kommentera här.
Imorgon kommer Tintin, hennes barn och man och aupairflicka och Katarina med sina barn och man hit pâ middag. Lite häftigt eftersom Tintin bor i England.
Vi blir sjutton stycken med vâr aupair och vâra ungar, sâ idag lagar jag mat till sent,. Jag jobbar ju halva fredagen sâ tiden räcker inte till imorgon. En chabbatmiddag är enorm, med ett tio-tal förrätter och ofta flera varmrätter, det tar flera timmar att göra sâ det krävs en riktig organisation att hinna med varje vecka, men det är det värt.

6 kommentarer:

TinTin sa...

...coh vi ser så mycket fram emot att ses.
Har väskan full med saltlakrits och gps:en är packad. Förhoppningsvis hittar den till er!
Är du säker på att vi itne ska komma tidigare och hjälpa till/springa ivägen?
Jättekram!

Karin sa...

Åh vad kul! Hoppas att ni får en riktigt trevlig kväll (inte för att jag tror att ni skulle kunna misslyckas med att ha kul...)! Kramar

Karin sa...

Haha, kom precis på att Katarina berättade första gången vi träffades "på riktigt" att hennes barn hade varnat henne för att träffa personer som man mött på nätet.

Katarina sa...

Va kul! Jag hoppas att ni får en kanon trevlig kväll. Hoppas få veta vad du tillagat för gott!

Larssons sa...

Ha en fantastiskt trevlig, rolig, fnissig och underbar kväll allihop

annai sa...

Åh vad roligt! Kram