söndag 7 juni 2009

Livet kan inte alltid vara perfekt. Man kan inte alltid njuta, för att kunna känna lycka behövs lite elände...
Fel, fel, fel.
Jag njuter i fulla drag, mycket och ofta!
En middag pâ stranden, barfota, sand mellan târna, en kall rosé medans barnen leker vid mina fötter.
80- tals musik i högtalarna, vâgbrus i bakgrunden och solens röda klot som sakta sänker sig i vattnet...
Känslan av att vara precis där jag vill fyller mig ofta och livsglädjen väller över.
Livet är härligt.
Jag föddes för exakt 38 âr sedan och jag tror att jag gjort nâgot viktigt i livet, jag har hittat lyckan.

6 kommentarer:

PEC sa...

Grattis på födelsedagen!!! Låter som du verkligen hittat rätt. Du har hittat det som många letar efter hela sitt liv, lyckan. Kram,

Karin sa...

Grattis på födelsedagen vännen!! Låter som att du redan fått bästa presenten man kan få, fortsätt att njuta! Kram!

Karro sa...

Stort grattis på din födelsedag och ett till grattis för att du hittat lyckan. Härligt och fortsätt njut!!!!
Kram

Mrs Pmds sa...

Åh, jag blev alldeles varm och glad när jag läste ditt inlägg. Grattis både på födelsedagen och till den underbara känslan!

Svensk chekchouka sa...

Tack tjejer!!!

anna of sweden sa...

Grattis från Amerikat!