tisdag 14 juli 2009

Jag är gift, sedan länge. Barn har jag ocksâ. Men även en snart medelâlders trebarnsmor har ögon och när Mr Perfect gled in pâ jobbet i gâr, med an arbetsansökan i handen erkänner jag att även jag höll pâ att svimma.
Jag var lângt ifrân den enda. Min kvinliga chef sâg ut som om hon precis sett Messias och de yngre i gruppen fick nästan andnöd.
Fruktansvärt snygg kille, han sâg ut som en topp-modell för Hugo Boss.
Chefen kallade honom pâ intervju, med ett brett flin.
Jag vet redan nu att jag kommer att fâ ovanligt mycket besök pâ jobbet framöver och jag kan lova att INGEN kommer bli besviken...

6 kommentarer:

Karin sa...

När börjar han??

Svensk chekchouka sa...

karin- asg

Marika på Odlingspyssel sa...

Oj oj, ögongodis på jobbet är aldrig fel :)

Sassa sa...

häärligt! ögongodis - nyttigaste i godispåsen :P

Anonym sa...

BS"D

Hoppas han är lika trevlig som han ser ut också! :)

Nadja

Svensk chekchouka sa...

Marika, Sassa och veredroyz: sniff, se inlägg ovan...