lördag 26 september 2009

Lördags svammel

Igâr firade sonen sin födelsedag. Vi hyrde in oss pâ Jorkyball-stället, en lokal med massor av minifotbollsplaner där det ordans turneringar vid födelsedags kalas. Kalaset var perfekt och ungarna överlyckiga.
Jag är sâ stolt över sonen som är super social och uppenbarligen omtyckt. Vid paket öppningen hemma rördes jag över alla fina kort som kom med paketen. "Kära vän", Gullige XXX och sâ önskningar om hälsa och kärlek. Jättefint tycker jag.
Vi bjöd in hela klassen. det kändes självklart, i sonens skola funkar det sâ. Alla eller ingen.
När jag växte upp fanns det barn som inte var poppis och aldrig blev bjudna, det är ju jättehemskt när man tänjer efter...
Jag har f ö läst ut Camilla Läckbergs "sjöjungfrun". Ganska bra. Jag läser henne för att jag tycker att det är ganska skönt tidsfördriv även om jag egentligen inte gillar henne.
Nu ska jag börja pâ Mari Ljungstedt, DET är grejer det!!!!

Inga kommentarer: