fredag 20 november 2009

Min äldsta son som är 9 har presenterat sin kandidatur till klassens President.
Han har skrivit valprogram - själv.
En stolt mammas hjärta slâr lite snabbare än vanligt...
-'Klart att jag är stolt att min son är en av de tre kandidater, att han själv valt att presentera sig... Vi har ju bara varit här i ett âr.
För exakt ett âr sedan började han förstâ hebresika sâ bra att han inte längre oroade sig för att han aldrig skulle begripa vad som sades biologilektionerna...och igâr höll han tal inför hela klassen, berättade vad han skulle göra om han blev vald.
Bâde mannen och jag känner oss vansinnigt stolta, "invandrar stolta"...

4 kommentarer:

annai sa...

Vad duktig han är! Men det förvånar mig inte :)
Ni måste vara så stolta. Kram

TinTin sa...

Så coolt!

Katarina i Holon sa...

Vad kul! Vad duktig han är!

Svensk chekchouka sa...

Jamen visst är det coolt, visst är han duktig- han gâr självklart i mammas fotspâr- asg!