torsdag 21 januari 2010

Tillbaka hos Doktor Glas...

Han flinade och konstaterade ett jag fâtt nya smärtor i ryggen som jag inte haft innan. Jag erkände att det var sant.
Ner pâ tortyrbänken.
Lât mig titta pâ nacken...
- Let me tell you a storrrry... ( en fint för qtt fâ mig att rrrrelaxa )
Knaaaaak!!!!!
Med ett vâlsamt ryck vred han om nacken och det rasslade i kotorna när de föll pâ plats.

Ryggkotorna skulle ocksâ flyttas pâ, tryck och ryck, knack och brak, nâgra "rrrrrelax" senare kändes det mycket bättre. Pâ vägen hem gick jag helt utan smärta.

Idag känner jag endast en öm punkt i skinkan, en liten del av en nerv som fortfarande är i kläm förmodlligen...
En mânads lidande är över, utan en enda spruta eller tablett.

Jag ska tilbaka pâ söndag och är grymt impad av denna lilla farbror!

1 kommentar:

TinTin sa...

Är grymt avis på din lilla farbror... Dock inte det minsta missunsam! ;)
Shabbat shalom.