söndag 17 januari 2010

Veckan kommer att blli spännande.
Vi inviger nya kontoret imorgon, och rullar ut röda mattan till vâra tvâ första anställda. Allvarligt, jag kommer lägga all energi jag har kvar pâ att inte kasta mig ner och kyssa deras fötter!
Jag kommer att testa en kiropraktor för första gângen i mitt liv i hopp om att han kan lirka med ishiasnerven och fâ tillbaka den pâ sitt vanliga ställe, där den lâg innan jag fick ont. Han rekommenderas varmt men jag har fâtt stränga order att inte säga exakt hur satans ont jag har eftersom lidandets styrka har tendens att inverka direkt pâ priset...
Ikväll lägger jag mig lycklig och förväntansfull, med läkerol samt en princess bakelese i magen och fyra i kylen.
Kvällen spenderades med tjejerna at the "HQ" i Holon och som alltid har Katarina överträffat sig själv i bakning!

5 kommentarer:

Karin sa...

Jag orkar inte ens blogga ikväll - jag och maken tog nämligen en kvällsfika nyss så vi har bara två bakelser kvar i kylen. Känns som att bullen i ugnen blivit två... Lycka till imorgon, både med kontoret och kiropraktorn!

Katarina sa...

Hoppas du blir bättre snart!

Katarina i Holon sa...

Lycka till, JAG känner för att komma och kyssa deras fötter, speciellt den där som vill jobba fredag och lördag!

Jag orkade en halv bakelse som kvällsfika, nu ska jag skänka bort resten till makens kompisar!

Svensk chekchouka sa...

Karin, jassâ ni hann med kvällsfika. Mina stâr i kylen, med en postit ovanpâ "GIFTIGT" NE PAS MANGER... he he he!

Katarina: tack

Katarina, The queen of Princessbakelser. Ha ha ha, jaa, snart blir livet som vanligt igen!!
Hon som ^ska jobba pâ fre och lördagar kommer fâ vip behandling!!

TinTin sa...

Aj, aj, aj jag har _verkligen_ sympati för ischiassmärta!
Hoppas att kiropraktorn är så duktig som utlovats.
Om du känner att du är på väg att kyssa fötterna på de anställda, kan du alltid skylla på ryggproblem!