måndag 26 april 2010

Vansinnets makalösa vardag.

Jag tycker att mitt liv är ganska spännande men inser att det är ganska tamt jämfört med vâra psykpatienters.

Imorse klockan 8 ringde en av vâra patienter och skrek att hon precis rymt frân psykanstalten och inte lyckats fâ med sig sin mobiltelefon som var inlâst i hennes övervakares kassaskâp. Hon var pâ väg till New York, men skulle innan flyget gick göra en räd till Bretagne och âka vattenskidor med sin bror.

Snacka om effektiv, jag har varit igâng sedan halv sju men har inget rafflande att berätta...

8 kommentarer:

Sara sa...

Haha, samma här.
Men det där var ju lite inspirerande... ;)

Helly på vift sa...

Wow, inte illa och jag som tyckte att jag redan hunnit med mycket idag ;)

Larssons sa...

Hoppas du berättade för henne att hon valde en bra dag för vattenskidåkning då det är ca 14 C och friska vindar i Bretagne idag.

Unknown sa...

Hahaha...det var ju en spànnande start pà din morgon.

Svensk chekchouka sa...

SARA; eller hur? ha ha!

Helly; du ligger garanterat i lä...

Larssons; Asgarv!

Freedomtravel sa...

Din patient borde fixa en blogg, helt klart! Då kanske det blir lättare att veta var hon håler hus också?

Unknown sa...

Ocj jag som bara har hunnit att fâ i mig morgonkaffet och vädra ur rummen.

Katarina sa...

Vilken morgonstart!