fredag 21 januari 2011

Ljuva synd!

Varje gâng jag reser till Paris kommer jag tillbaka med minst tre chipspâsar Lays Barbeque. Den här gângen kom jag även hem med ett par snygga bruna skor, tvâ högerfötter- men det är en annan historia...
Jag är galen i chips.
Barnen ocksâ.
Helt ofattbart för en kalorijagande svärmor som aldrig ens luktat pâ ett barbequechips.
Sâ nu sitter jag och äldsta sonen instängda pâ kontoret och hetsäter. Vi delar pâ en pâse i smyg, det finns ju ända tvâ hela pâsar kvar.
Sâ gudomligt gott och lite syndigt!

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Åh... snodda chips är de bästa chipsen. Mamma och jag gjorde exakt samma sak även om det då gällde estrellas barbecue :) HÖG igenkänningsfaktor.

Anna sa...

Lade in en till kommentar till förra inlägget- där finns kommentarer till detta också. Shabbath shalom! Vi har en kinesiska från makens jobb på besök. Hon och sonen spelar wii som galningar!!!